Dyrektor Łańcucha Dostaw
Zadania
- Organizacja i optymalizacja podległych działów Łańcucha dostaw w celu zapewnienia terminowych dostaw do klientów poprzez: budowanie polityki zaopatrzenia w celu zabezpieczania materiałów do produkcji, analizę i optymalizowanie stanu magazynowego komponentów poprzez wprowadzanie usprawnień zmniejszających zaangażowanie kapitałowe, zapewnienie ciągłości produkcji przy optymalnych kosztach, poprawę przewidywalności planów produkcji i sprzedaży w średnim i długim okresie, zapewnienie dobrego wsadu do procesu S&OP, optymalizację działania magazynu i działu logistyki wewnętrznej
- Stymulacja kultury ciągłego doskonalenia
- Zapewnienie najwyższej jakości pracy w podległych procesach, nadzór nad dokumentacją procesową
- Współudział w budowaniu strategii długoterminowego rozwoju pionu operacyjnego
- Wyznaczanie i rozliczanie celów w oparciu o strategię rozwoju firmy i działu
- Zarządzanie i nadzór nad przebiegiem procesów Planowania Materiałowego, Planowania Produkcji, Obsługi Klienta i Logistyki
- Zarządzanie kilkudziesięcioosobowym zespołem specjalistów
- Opracowywanie i kontrola realizacji budżetu podległego działu
- Nadzór nad kluczowymi wskaźnikami Łańcucha dostaw (OTIF, realizacja planu, wartość zapasów)
- Zapewnienie znajomości polityki firmy i procedur wśród podległych pracowników
- Współpraca z innymi działami w firmie w celu prawidłowego obiegu informacji i realizacji celów firmy
- Konsekwentny rozwój, doskonalenie oraz dobór narzędzi informatycznych
- Zapewnienie rozwoju kompetencji zespołu, w celu zabezpieczenia realizacji strategii BMZ Poland
- Raportowanie do Zarządu
- Profesjonalne reprezentowanie BMZ w relacji z klientami i dostawcami przy wprowadzaniu nowych produktów, audytach klienckich oraz innych czynnościach wynikających z charakteru pełnionej funkcji
- Prowadzenie asertywnej komunikacji z klientami i dostawcami w ramach koniecznych eskalacji i egzekwowania uzgodnień
- Dbanie o bieżącą aktualizację opisów procesów, praca usprawnianie styków procesów i praca nad doskonaleniem interfejsów z właścicielami pozostałych procesów w firmie
- Odpowiedzialność za uzgodnienia i negocjacje w zakresie umów zawieranych z klientami i dostawcami w zakresie podległego pionu
- Doskonała organizacja pracy, znajomość nowoczesnych narzędzi wspomagających zarządzanie czasem
- Duża samodzielność, zorientowanie na osiąganie celów, chęć kreowania środowiska operacyjnego wg. światowych standardów
- Zdolności analityczne i interpersonalne
- Wysoka kultura osobista i dobre umiejętności prezentacji danych
Oczekiwania
- Wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne
- Dodatkowe wykształcenie z zakresu zarządzania, podyplomowe lub MBA
- 5 lat Doświadczenia na samodzielnym stanowisku menadżerskim w międzynarodowej organizacji
- 5 lat Doświadczenia w zarządzaniu działem Planowania Produkcji
- Doświadczenie w zarządzaniu w procesach Planowania Materiałowego (zakupów), Logistyki, Magazynu.
- Praktyczna znajomość narzędzi biznesowych MS Office, ERP i BI (SAP, Dynamics AX, IFS, JDEdwards)
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
Mile widziane
- Umiejętność pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku i szybko rosnącej organizacji
- Znajomość potwierdzona doświadczeniem w zakresie nowoczesnych metod zarządzania produkcją i lub SCH
- Znajomość standardu APICS – najlepiej potwierdzona egazaminem
- Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
- Premia MBO
- Nagroda stażowa
- Program poleceń
- Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
- Prywatna opieka medyczna Luxmed
- Karta Multisport
- Ubezpieczenie grupowe UNUM
- Dofinansowanie do posiłków pracowniczych 50% (firmowa kantyna)
- Szkolenia rozwojowe i zajęcia językowe
- Narzędzia pracy: samochód + pozostałe
- Elastyczny czas pracy