Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta (EV)
Specjalista na tym stanowisku, będzie odpowiedzialny za za całokształt działań związanych z obsługą klienta w sektorze Electric Vehicles. Zapewniamy możliwość rozwoju w jednej z najbardziej dynamicznie rozwijającej się branż, a także możliwość współpracy z klientem będącym światowym liderem na rynku EV.
Czym będziesz się zajmował(a):
- Odpowiedzialność za całokształt działań związanych z obsługą zamówień – od złożenia zamówienia przez klienta do wysyłki;
- Utrzymywanie stałych relacji biznesowych z klientami zagranicznymi i krajowymi;
- Ścisła współpraca z działami sprzedaży, planowania produkcji, zakupów, logistyki oraz produkcji;
- Uczestnictwo w spotkaniach z klientami;
- Prognozowanie sprzedaży i analiza planów produkcyjnych;
- Monitorowanie stanu wyrobów gotowych swoich klientów;
- Praca w systemie ERP – wprowadzanie zamówień, prognoz sprzedaży, generowanie dokumentów dostaw;
- Analiza danych sprzedażowych i przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących działu;
- Monitorowanie płatności;
- Fakturowanie i wystawienie korekt;
- Organizowanie regularnych spotkań w ramach S&OP z klientem.
Oczekiwania wobec Kandydatów:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Wykształcenie wyższe;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1);
- Dobrze rozwinięte zdolności analityczne, łatwość pracy z liczbami;
- Bardzo dobra znajomość narzędzi MS Office, zwłaszcza Microsoft Excel;
- Asertywność w relacjach z klientem;
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy;
- Wysokie umiejętności interpersonalne, umiejętność pracy w grupie;
- Motywacja do pracy i chęć do podejmowania nowych wyzwań;
- Odpowiedzialność, sumienność, terminowość.